1.Vymezení pojmů

Spotřebitel: Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Podnikatel: Za podnikatele se považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností (vyplnění IČ, DIČ) či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

         Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím.

 

2.Objednávání a zasílání zboží: U každého zboží je uvedena stručná charakteristika zboží, jeho rozměr a ilustrační obrázek. Doba potřebná k vyřízení zadané objednávky přes obchod je maximálně 24 hodin. Pokud objednáváte na dobírku, doba na zpracování objednávky začíná běžet ihned. Uzavírání objednávek je v pracovní dny do 13:00. Pokud je zboží skladem bude Vám doručeno na druhý pracovní den kurýrem GLS. Při osobním převzetí zboží na pobočce, poštovné nebude účtováno. Při výběru platby převodem na účet zasíláme zboží až po potvrzení platby. Poštovné v rámci ČR při platbě na dobírku je 150,-Kč s DPH. Při objednávce do zahraničí nás kontaktujte předem pro výpočet ceny poštovného.Upozornění: při objednání zboží které je označené jako modelové číslo anebo název zboží je jako ,,part number,, jako například zboží, kde je výrobce a model LCD ,,15,6 LG LP156WH2 (TL) (E1),, pokud tento model nebude skladem, bude Vám zaslán kompatibilní model. Z důvodu velkého množství objednávek nemusíte být s touto skutečností obeznámení před odesláním zásilky.
 

Záruční nálepka (Warranty sticker): Na každý displej je nalepená záruční nalepka s pořadovým číslem, odlepení anebo porušení této nálepky zákazník ztrácí záruku na vrácení, reklamaci, odstoupení od smlouvy anebo na jakěkoliv vady na displeji bez výjimky.
 

3. Výměna displeje: Displej si můžete nechat u nás na provozovně vyměnit na počkání během cca 20 min, cena výměny je 600,- Kč včetně DPH. Pro objednání si nejdříve zavolejte 722 435 934 nebo napište na info@lcd-display.cz anebo nám stačí zaslat laptop na naší adresu a my Vám displej vyměníme a zašleme nazpět. Displeje od jiných dodavatelů nevyměňujeme, ani za příplatek. Výměna displeje může být i složitá a to u některých modelech jako například u všech Macbooků a některých modelech o velikosti 16,4" a 18,4" cena u těchto výměn je 1000,- Kč s DPH a není na počkání. Nevztahuje se na produkty které mají výměnu displeje v ceně.
 

 4.Záruční doba: Na každý nový výrobek je poskytována záruční doba dle občanského zákoníku 24 měsíců a pro Firmy 12 měsíců. Pokud se jedná o použitý výrobek je záruční doba 6 měsíců. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození při neodborné montáži!!!
 

5.Odstoupení od kupní smlouvy:

Spotřebitel: Může odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů od doručení/převzetí zboží pokud byla smlouva uzavřena prostřednictvím na dálku. A to v původním stavu bez známek mechanického poškození nebo poškrábaní zobrazovací plochy.

Podnikatel: V případě nákupu v rámci podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. Pokud nebylo dohodnuto s prodávajícím před uzavřením kupní smlouvy.

 

Výrobek zašlete zpět spolu s dopisem (průvodním dopisem) doporučenou zásilkou s označením "Křehké" na naši adresu výdejního skladu LCD DISPLAY SHOP, Bořanovicka 1779/14, Praha 8, 182 00. Můžete si vybrat jiné zboží, nebo Vám bude částka za výrobek včetně poštovného zaslána zpět na učet.

 

6.Důležité upozornění: Zásilky posíláme v rámci celé Evropy max. do 3 dnů. Ve výjimečných případech se může stát, že zboží nemůžeme dodat ve stanoveném termínu. V tomto případě budete včas upozorněni na možné zpoždění. V případě jakýchkoliv problémů, ať už při objednávání, platbě za zboží, nebo zpoždění zásilky nás kontaktujte telefonicky na čísle 722 435 934.
 

7.Jak zrušit objednávku? Objednávku můžete zrušit telefonicky nebo mailem a to do 24 hod a to jen v případě že zásilka nebyla již vyexpedovaná. V případě vrácení / nevyzvednutí objednáného zboží bez upozorňění prodejce na tuto skutečnost budeme požadovat zaplacení nákladů spojené s balným a postovným.
 

8.Jak postupovat, pokud neznáte kupované zboží? Pokud nemáte 100% jistotu, že zboží znáte, napište při objednávce (nebo před objednáním!), Co si ještě přejete o výrobku vědět. My Vám nejpozději do 24 hodin zodpovíme Vaše dotazy. Můžete nás kontaktovat také přes Live Chat, kde Vám zodpovíme Vaše dotazy v reálném čase.
 

9.Ochrana osobních údajů: Pokud je kupujícím fyzická osoba, zadává při registraci tyto údaje: jméno a příjmení, úplná poštovní adresa, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. Tyto informace jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího a případnou komunikaci. Pokud je kupujícím právnická osoba, zadává při registraci navíc následující údaje: název firmy, IČO, DIČ. Tyto údaje umožňují provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, případně identifikovat platbu kupujícího provedenou bankovním převodem. Prodávající chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďuje, aby zkvalitnil svoje služby, a nakládá s nimi dle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a změně některých zákonu, v účinném znění. Zasláním svých údajů souhlasí kupující se shromažďováním a používáním informací o sobě i svých nákupech podle výše uvedených pravidel.
 

10.Ostatní ustanovení: Kupující bere na vědomí a souhlasí, že práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím. Postup při uplatnění nároku z vad zboží (reklamace) reklamačním řádem prodávajícího, jenž je k dispozici rovněž na jeho internetových stránkách. Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito obchodními podmínkami, obchodními podmínkami prodávajícího a reklamačním řádem prodávajícího a že s těmito podmínkami souhlasí.
 

11.Reklamační řád: Při přebírání zboží je kupující vždy povinen zkontrolovat stav obalu a v případě poškození obalu zkontrolovat zboží. Pokud kupující zjistí mechanické poškození zboží, zboží nepřebere, ale sepíše s přepravcem protokol o škodě. Každý balíček je pojištěn na 50 000,-Kč. Přepravce zboží doručí zpět a kupující zároveň informuje prodejce. Pokud kupující zjistí mechanické poškození zapříčiněné přepravou až po rozbalení zboží, případně při prvním použití (do 2 dnů od doručení), okamžitě musí prodejci tuto skutečnost nahlásit. Později nebude reklamace mechanického poškození zapříčiněného přepravou uznána. Pokud kupující zjistí nekompletnost dodávky, záměnu zboží nebo jakékoliv poškození způsobené přepravou, které se neprojevuje vnějším poškozením balíku, je povinen reklamaci neprodleně, nejpozději však do dvou dnů od převzetí zásilky, uplatnit mailem na naší adrese, na telefonním čísle 722 435 934, případně přímo ve výdejním skladu na adrese LCD Display shop, Bořanovická 1779/14, Praha 8, 182 00. Jinak se dodávka považuje za kompletní a bez závad a reklamace z tohoto titulu nebudou akceptovány. Reklamace z důvodu vadného pixelu na displeji nebude uznaná jako reklamace, ale bere se jako garance "bez vadných pixelů" tudíž měníme kus za kus, náklady na vrácení poštovného k dopravě displeje k nám se nevrací, náhradu zasíláme na naše náklady. Vadny pixel neni obecně vada pro bližší info ISO standart ISO 13406-2 https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2

Při raklamaci vady displeje bude požadován dokument o odborné montáži. Pokud tak nebude, reklamace nemůže být posuzována v plném rozsahu a může být zamítnuta.
 

12.Ceny: Vyhrazujeme si právo na změnu ceny z důvodu vývoje koruny vůči dolaru nebo euru. Děkujeme za pochopení.
 

13.Video-návody které se nacházejí na našich stránkách, nejsou natočené námi a tedy nezodpovídáme za správnost návodu ani za případné způsobené škody na Vašem laptope anebo displeji. Video-návody jsou pouze pro informativní účely, jen pro představu jak se vyměňuje displej.
 

14.ODMÍTNUTÍ OBJEDNÁVKY: vyhrazujeme si právo odmítnout Vám odeslat objednávku a to v těchto případech: 1. Opakované nepřevzetí zásilky od kurýra 2. Opakované vracení zboží za účelem půjčovaní na diagnostiku závady 3.Opakované neplacení faktur. 4. Nesprávné zvolení přepravy. V ostatních případech, nebo při rozporu s platným Občanským zákoníkem, se postupuje dle platného Občanského zákoníku a Obchodného zákoníku.
 

15.Každá objednávka je závazná. Pokud si u nás objednáte zboží "NA DOBÍRKU", a z nějakého důvodu si balík nevyzvednete, požádáme Vás o vrácení nákladu na zásilku na základě ústavy občanského zákoníka, který říká, že každá objednávka přijatá elektronický, telefonický nebo mailem je závažná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb).

V případě neuhrazení dlužné částky, tuto záležitost předáme agentuře zabývající se vymáháním dluhů, což zapůsobí zvýšením nákladů - tím také dluhu na straně klienta.
 

16.Upozorňujeme že poštovné při odstoupení od smlouvy bez udaní důvodu nevracíme.(Podle §1820 odst 1 písm. g))

17.Služby

Express doprava po Praze - Mesíkem - platí jen při objednávce do 12:50 v pracovní dny.

Výměna displeje na počkání cca do 30min - tato služba je platná pouze na naší prodejně zejména u klasických notebooků (neplatí pro modely s dotykem a Apple). Vyhrazujeme si právo prodloužení času výměny displeje ( Z důvodu velkého mechanické poškození servisovaného noteooku nebo náročnosti výměny). Cena je 600,- Kč s DPH.

Výměna displeje u dotykového notebooku - Na tyto výměny nemůžeme poskytnout "výměnu na počkání". Výměnu u těchto notebooků bývá zpravidla složitá, proto je výžadováno ponechat notebook nejméně na 24 hodin na servis. Cena je 600,- Kč s DPH.

Svoz Laptopu s výměnou displeje a doručením nazpět do 72 hodin - Tato služba je dostupná pouze v České republice. Pokud zasíláte na výměnu z jiné krajiny, tak poštovné nebude hrazeno. Cena služby (výměny displeje a dopravy tam a zpět) je 450,- Kč s DPH i s dopravou nazpět. Z důvodu občasné zatíženosti dopravce si vyhrazujeme právo na nedodržení požadovaneho termínu doručení notebooku / tabletu pokud se tak stane.

Číštění větrání (přepastování a vyčištění větráčku) - Tato služba není na počkání, je výžadováno ponechat notebook na servis. Jedná se vyčištění chlazení (Heatsink) a přepastovaní čipů. Nejedná se o výměnu chladicích dílů (Heatsink). Z důvodu (mechanickému poškození plastů notebooku, šroubů, skrytých vad apod.) může být konečná cena navýšena dle servisního ceníku 300,- Kč s DPH / hodina práce technika.

Nefunguje mi jěště něco na Notebooku - Tato diagnostika je zdarma, pokud se uskuteční navrohvaná oprava. V případě zamítnutí navrhovaného způsobobu řešení bude účtována částka za strávený čas zjištění závady 300,-Kč s DPH /hodina.

Expresní výměna - jen PRAHA - Službu je možné objednat v pracovní dny a hodiny. Nejpozději však do 15:00.

 

18.Pojištění a prodloužení záruky

Záruka okamžité výměny zboží při poškození kurýrem - Tato služba zahrnuje pojištění proti poškození při přepravě. (Je to pojištění v podstate proti zamítnuti ze strany přepravce). Pokud toto pojištění nemáte, klasicky se zahájí rízení s přepravcem a čeká se na vyjádření a následně dle vyjádření se nahrazuje poškozená zásilka. Při pojištění se tento zdlouhavý proces urychlí a hned jak nám dodáte příslušné dokumenty k zahájení reklamace obratem Vám zasílám náhradu). V případě poškození LCD displeje je zapotřebí neprodleně nahlásit tuto skutečnost na náš email: info@lcd-display.cz nebo tel. 722 435 934.

Prodloužení záruky o 1, 2, 3 roky - Nabízíme také prodloužení standartní záruky na naše displeje. V případě reklamace se upltňuje pouze s nákupním dokladem. Neplatí však na mechanické poškození displeje a nebo neodbornou montáž.


19. EET povinnost.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.